Google Workspace (tidligere G Suite) partner i Norden

Alle verktøyene du trenger for å gjøre arbeidet enkelt og produktivt i én pakke. Valgt av millioner av bedrifter: fra små til Fortune 500.

Swedbyte har vært en stolt Google Cloud-partner siden 2011. Vi har hjulpet hundrevis av selskaper med å bytte til Google.
GC-Partner-no_outline-V

Kontakt oss for mer informasjon om hvordan Google Workspace kan hjelpe bedriften din.

Jobb raskere og smartere sammen med Google Workspace.

Integrer Gmail, Dokumenter, Disk, Kalender, Meet og andre verktøy for produktivt samarbeid.

Bruk et trygt e-postsystem

Et trygt e-postsystem med ditt eget domene. Googles svært pålitelige servere garanterer tilgjengelighet på minst 99%.

Beskytt din data

Hold bedriftsdata trygt og sikkert. Til og med i tilfelle enhetene dine blir mistet eller stjålet.

Oppbevar alt på ett sted

Lagre alle filene dine på et sikkert sted som du kan dele med teamet ditt og få tilgang til fra forskjellige enheter.

Samarbeid hvor som helst

Arbeid sammen i filer med dine kolleger, kunder og partnere uavhengig av hvor du er. Endringer lagres automatisk i sanntid.

Verktøy inkludert i Google Workspace

Alt du trenger for å jobbe mest effektivt

Mer enn jobbe-post

E-post med ditt domene kombinert med chat for hele bedriften, videokonferanser og My tasks – en liste over dine oppgaver.

  • fra 30 GB per bruker
  • beskyttelse mot spam og virus
  • tilgang fra mobil
  • bekvemt arbeid med Outlook
  • garantert sikkerhet

Sentralisert lagring

Med Google Disk kan du lagre og synkronisere filer mellom enheter i skyen:

  • ubegrenset lagringsplass (“Business”-prisplan)
  • effektivt søk og AI
  • tilgang til filer fra datamaskiner og mobile enheter
  • fleksible sikkerhetsinnstillinger

Dokumenter, regneark, presentasjoner, skjemaer

Med Google Dokumenter kan du lage tekstfiler, regneark, skjemaer, presentasjoner og jobbe med dem sammen i sanntid. Nyeste versjoner av dokumenter er tilgjengelige både på kontoret og hjemme:

  • samarbeid i sanntid
  • jobb med alle vanlige filtyper
  • spor alle endringer som utføres i dokumentene dine
  • gi kommentarer og snakk sammen i innebygd chat
  • lag presentasjoner på nettet

Trygge videomøter

Profesjonelle videokonferanser sikret av Googles globale infrastruktur:

  • datakryptering
  • enkel tilgang for eksterne brukere
  • integrasjoner med andre verktøy fra Google
  • tilgang fra mobile enheter og forskjellige nettlesere

Meldingstjeneste

Google Chat hjelper bedrifter med å organisere effektiv kommunikasjon mellom team uansett hvor de er. Chat i grupper eller en-til-en:

  • innebygd i Gmail (ingen ekstra apper)
  • datasikkerhet
  • mulig å legge til eksterne brukere
  • opptil 8000 deltakere i et chatterom
  • chatbots

En kalender for alle arrangementer

Delbar kalender integrert med Gmail, Disk, Kontakter og Meet hjelper deg med å organisere arbeidsdagen mer effektivt:

  • automatisert valg av tidspunkt for møter
  • delte kalendere
  • kalendere for møterom
  • synkronisering med smarttelefoner og Outlook
  • enkel overføring av data fra andre tjenester

Administrering av Google Workspace

Med administrasjonskonsollen kan du administrere alle Google Workspace-tjenester, fra å legge til nye brukere til å angi regler for sikkerhet:

  • ulike nivåer av forvaltningsmyndighet
  • rapporter, analyser og revisjon
  • mobilapp for administratorer

Site. Opprettelse av bedriftens interne nettsider.

Keep. Gjøremålslister og notater.

Safe. Arkivering av e-post og filer.

MDM. Administrasjon av mobile enheter.

Apps Script.  Utvidet funksjonalitet i G Suite.

Velg en prisplan for Google Workspace

Pris per bruker
Business Starter
5,75
/ måned (6,90 € når fakturert månedlig)
Gmail, Drive, Docs, Calender, Meet, Chat
30 GB per bruker
Sikkerhet og styringskontroll
Standard støtte
Maks 100 deltakere i Meet-videokonferanser
Business Standard
$11,50
/ måned (13,80 € når fakturert månedlig)
Alt fra Business Starter
2 TB per bruker
Maks 150 deltakere i Meet-videokonferanser
Opptak av Meet-videokonferanser
Utvidet administrasjon
Backlog av hendelser på Disk
Business Plus
17,25
/ måned (20,70 € når fakturert månedlig)
Alt fra Business Standard
Maks 500 deltakere på Meet-konferanser
Google Safe
5 TB per bruker
Forbedret sikkerhet og administrasjonskontroll, inkludert Vault og avansert endepunktadministrasjon

Google Workspace Enterprise

Enterprise-prisplanen inkluderer de samme funksjonene som Business Plus, men har mulighet for dypere sikkerhetsinnstillinger samt ubegrenset lagring, DLP for Gmail og Drive, S/MIME-sertifikater for Gmail, prioritert støtte og støyreduksjon på Google Meet.
Enterprise
Vil du vite mer?
Kontakt oss

Spar på Google Workspace (G Suite)-abonnementet ditt

Abonner på Google Workspace med spesielle betalingsvilkår! Ved å kjøpe Business Starter og Business Standard får du 10 % rabatt for de første 20 brukerne det første året. Spesielle betalingsbetingelser gjelder også når du kjøper et årsabonnement (samt toårs- og treårsabonnement eller ved overgang til en høyere prisplan).

Kontakt oss for å få et tilbud til din bedrift.

Har du allerede abonnert på Google Workspace?

Spesialtilbud for deg som ønsker å bytte til Swedbyte

Hvorfor Swedbyte?

Våre sertifiserte spesialister med bred erfaring innen Google Workspace (tidligere G Suite) tar seg av implementering, dataoverføring og onboarding av prosjekter uavhengig av bedriftens størrelse og bransje. Swedbytes arbeid er basert på Googles anbefalte metoder og beste løsninger.
Kontakt oss

Dataoverføring

Vi overfører alle dine e-poster og andre viktige data fra interne servere eller skytjenester.

Opplæring

Vi tilbyr opplæring for brukere og administratorer for en smidigere overgang til Google Workspace.

Lokal fakturering

Du trenger ikke å betale med kort, vi kan fakturere deg i lokal valuta uten ekstra kostnad.

Integrasjon

Vi hjelper deg med å integrere Googles verktøy som er inkludert i Google Workspace i ditt interne system eller andre skytjenester du bruker.