Freshdesk Contact Center

Ser du etter en moderne bedriftstelefoniløsning uten maskinvare, nedlastinger og vedlikeholdskostnader? Kom i gang med Freshdesk Contact Center nå og ta din telefoniløsning til et nytt nivå.

Swedbyte er Freshworks' partner siden 2014 og vi har hjulpet flere bedrifter med å installere skybaserte PBX-systemer.

0_XlMHfYBO5pbDB-qw

Kontakt oss hvis du vil vite mer om hvordan vi kan hjelpe deg med Freshdesk Contact Center.

Gi teamene dine muligheten til å oppnå bedre resultater

Freshcaller gir ansatte muligheten til å svare på alle måter i riktig sammenheng.

Enkel nummerhåndtering

Overfør dine eksisterende numre eller angi dine egne innstillinger ved hjelp av Bring Your Own Carrier. Du kan også bruke Freshdesk Contact Center til å kjøpe numre fra mer enn 90 land.

Tilpassede rapporter

Bruk standardrapporter eller lag dine egne. Du kan også planlegge rapportene dine slik at de sendes direkte til innboksen din.

group-of-people-sitting-indoors-3184361

Avansert tilkobling av innkommende anrop

Freshdesk Contact Center håndterer alle innkommende samtaler uavhengig av om kunder ringer i kontortid eller utenom åpningstid, f.eks i ferier.

Avansert kontroll for ledere

Du kan gjennomgå alle samtaler, følge de viktigste anropene og holde styr på servicenivå, ringekøer og mye mer.

Flere bedrifter har implementert Freshdesk Contact Center ved hjelp av Swedbyte

Våre sertifiserte produkteksperter har lang erfaring med å implementere hele Freshworks Suite og gjennomføre implementeringsprosjekter slik at du raskt kan komme i gang med Freshdesk Contact Center.
Kontakt oss

Implementering

Vi hjelper deg med å sette opp Freshdesk Contact Center etter dine behov slik at du kan tilby fullstendig omnikanal-støtte.

Opplæring

Våre sertifiserte produkteksperter gir opplæring til dine ansatte slik at du kan holde produktiviteten oppe fra starten.

Fakturering i lokal valuta

Du trenger ikke å betale med kort, vi kan gjerne fakturere deg i lokal valuta uten ekstra kostnad.

Integrasjoner

Vi hjelper deg med å integrere Freshdesk Contact Center med andre dine systemer og skytjenester.