Kom i gang med Freshdesk

Swedbyte er Authorized Solution Partner for Freshworks i Norden. Ekspertene våre hjelper deg med å implementere av Freshdesk, fikse integrasjoner med andre verktøy og utvikle tilleggsapplikasjoner for å drive virksomheten på mest effektiv måte.

Pakketilbud for implementeringen av saksbehandlingssystem

Vi har utviklet ulike pakker for deg som ønsker å implementere Freshdesk eller tilpasse systemet etter dine behov.

For deg som vil begynne å bruke Freshdesk i et mindre team eller planlegger en gradvis overgang i en større bedrift: start med å teste verktøyet og se om det passer deg.

Hurtigstart
Innledende konfigurasjoner og integrasjon med e-post
Opprett agenter, tildel roller og grupper
Konfigurer automatiske svar og varsler
Innstilling av ordre- og kundefelt
Konfigurer regler for automatisk tildeling av forespørsler
Sette opp en grunnleggende SLA
1 times opplæring for administratorer

Nøkkelferdig implementering for voksende team. Fokuser på kundene dine – vi setter opp et fullstendig helpdesk-system for deg.

Enkelt oppsett
Hele "Hurtigstart"-pakken
Konfigurasjon av innebygde støttekanaler
Tilpassede roller, oppsettelse av SLAer og arbeidstider
Konfigurasjon av kunnskapsbasen
Oppsettelse av kundetilfredshetsundersøkelser
Forespørsels- og svarmaler
Online agentopplæring

Premium-pakke som inkluderer full Freshdesk-implementering i store team.

Full tilpasning
Alt fra "Hurtigstart" og "Enkelt oppsett"-pakkene
Fordeling av forespørsler basert på dyktighet og kompetanse
Spillifisering
Personlig manager
Prioritert støtte
Ekspert-rådgiving om kundeservice
Opplæring og lanseringsstøtte
Be om tilbud

Freshdesk helsesjekk

Er din bedrift allerede i gang med Freshdesk, men trenger hjelp til å få mer ut av verktøyet? Da er helsesjekk noe for deg. Vi gjør et dypdykk i prosessene dine og foreslår endringer som kan optimalisere din CX og gjøre brukerstøtten enda mer effektiv.

Slik fungerer det:

  • Første intervju
  • Gjennomgang av eksisterende oppsett
  • Analyse av forbedringsområder
  • Presentasjon av resultater

Vi diskuterer deretter de neste trinnene og tiltakene for å oppnå ønskede resultater.

Vil du vite mer? Fyll ut skjemaet nedenfor, så kommer vi tilbake til deg med alle detaljer om tjenesten.

Mer info

Hva mer vi kan hjelpe deg med:

Fylle på kunnskapsbasen

Vi fyller på kunnskapsbasen din med artikler du velger, setter tagger og tilpasser visningen av artikler i portalen.

Portaldesign

Layout och branding av din kundeportal.

Dataoverføring

Overfør nødvendige data til Freshdesk fra andre systemer ved hjelp av eksterne verktøy eller vårt utviklingsteam.

Utvikling av apper

Vårt team av utviklere med erfaring i Freshdesk API kan bygge apper og komplekse automatiseringer som ikke er innebygd i produktet.

Sette opp omnikanal

Vi integrerer telefon, e-post, chat og sosiale nettverk i Freshdesk for å levere en omnikanal-opplevelse for kundene dine.

Fakturering

Betal for Freshdesk fra selskapets bankkonto i lokal valuta.

Integrasjonsutvikling

Vi integrerer Freshdesk med andre løsninger som brukes i din bedrift.

Konsultasjoner

Vi gir gjerne råd i alle spørsmål knyttet til helpdesk, Freshdesks funksjoner og svakheter, samt detaljer om drift av støtte i systemet.

Har du spørsmål?
Kontakt oss