Ta kundeservicen din til neste nivå

I dag stilles det høye krav til hvordan bedrifter håndterer kundeservice. Med de riktige verktøyene kan du overgå forventningene, løse alle problemstillinger raskt og få kundene til å føle seg virkelig fornøyde.

Kontakt oss for å finne ut hvordan vi kan hjelpe din bedrift med å utvikle kundeservice.

Visste du at

0

er året CX (customer experience) ble anerkjent som en viktigere faktor i merkevarebygging enn pris.

0 %

av kundene ville betale opptil 25 % mer for å få en bedre kundeopplevelse.

Kundeservice spiller en stor rolle for at en bedrift skal kunne vokse og lykkes. Vi i Swedbyte har hjulpet flere bedrifter og organisasjoner av ulike størrelser, og innenfor en rekke ulike bransjer, med å forbedre deres kundeservice og få bedre resultater. Vi er overbevist om at en eksepsjonell service består av tre ”byggeklosser”:

1. Riktig tankesett
2. Tydelige prosesser
3. Effektive verktøy

68%

av kundene ville betale en høyere pris for et produkt eller en tjeneste av et selskap som leverer god kundeservice.

98%

av kundene foretrekker å bli hjulpet av en ekte støtteagent istedenfor en bot eller et stemmesvarssystem.

29%

av kundene er fornøyd med dagens opplevelse i kanalene de bruker.

71%

av kundene ønsker at kundeservicen de kontakter har konteksten fra deres tidligere interaksjoner, tiltaler dem med navn og holder styr på kjøpshistorikk.

Hva vi tilbyr

Ved å automatisere prosesser og rutiner, samt gi kundeserviceteamet ditt et effektivt system der de har mulighet for enkelt og sikkert samarbeid, sørger for at bedriften din øker kundetilfredsheten og løfter merkevaren.
  • 1

    Nåsituasjonsanalyse

    Vi arrangerer en workshop hvor vi analyserer dagens prosesser og nåsituasjon og oppsummerer hva som fungerer bra og mindre bra i bedriften din. Deretter utvikler vi løsning ut fra dine behov.

  • 2

    Implementering

    Rett deg mot kundene dine mens vi sørger for å implementere verktøyene du trenger. Etter implementeringen hjelper vi deg med å ta vare på systemene som vi har satt opp.

  • 3

    Opplæring og støtte

    Vi sørger for at teamet ditt får riktig opplæring og veiledning av våre produkteksperter. Med oss kan du være sikker på at på at alle stegene av implementeringsprosessen blir ivareatt.

  • 4

    Utvikling

    Utviklingsteamet vårt kan blant annet lage tilpassede integrasjoner med andre systemer basert på dine krav og behov.

Hvorfor Swedbyte?

Vi har vært partner med Freshworks siden 2014. Mer enn 100 bedrifter bruker allerede de beste kundeserviceverktøyene tilgjengelige på markedet takket være hjelpen fra Swedbyte.
Kontakt oss

Kompetanse

Vi har gjennomført flere implementeringsprosjekter innen kundeservice for bedrifter på tvers av bransjer og landegrenser: vi er pålitelige aktører med kompetansen du trenger.

De beste verktøyene

Utvalget av verktøy innen kundeservice er stort. For å spare din tid har vi allerede skannet markedet for deg. Vi representerer de mest effektive og rimelige verktøyene.

Alt du trenger

Vi har solid kunnskap om alle verktøyene vi jobber med. Vi selger ikke bare lisenser, men også sørger for at du får akkurat den løsningen du trenger. Med oss kan du få pakkeløsninger med opplæring, implementering og integrasjonsutvikling.

Global tilstedeværelse

Vi har representanter fra forskjellige markeder og er en del av Freshworks partnernettverk. Vi hjelper å utvikle ditt supportteam på en trygg og sikker måte, også utenfor Nordens grenser.

På tide å gå videre fra Ineffektiv e-poststøtte til et moderne verktøy

Kjenner du deg igjen? Her er hva bedrifter og organisasjoner ofte ønsker å oppnå med et nytt kundeserviceverktøy:

Omni-kanal

Uansett hvilken kanal kunden kommer i kontakt med, hvilken kundeserviceagent som tar seg av saken og når, skal kunden føle at bedriften tar problemet på alvor. Lag en omnikanal-flyt ved å koble alle kontaktmåter og gjør konteksten tydelig for agenten.

Mer automatisering

Det trenger ikke være upersonlig – bare mye mer effektivt. Mye manuelt arbeid som gjøres i dag kan automatiseres. Dermed hjelper kundeserviceteamet kundene raskere og har tid på andre verdifulle oppgaver.

Mulighet for selvhjelp

Reduser saksmengden ved å lage en kundeportal med kundedatabase, slik at kunden selv kan søke etter svaret på spørsmålet sitt. Kunden får lett hjelp og agenten kan bruke tiden på mer kompliserte saker.

Rapporter og analyser

Skap en enda bedre opplevelse for både kunder og agenter ved å få statistikk i sanntid. Få klare rapporter og analyser direkte fra verktøyet. Enkelt, raskt, effektivt.

Anbefalte produkter

  • Swedbyte - en strategisk partner till Freshdesk

    Funksjonelt og effektivt saksbehandlingsverktøy for den absolutt beste kundeopplevelsen i din bedrift.

    Les mer
  • En brukervennlig og intuitiv servicedesk for å modernisere IT-infrastrukturen din.

    Les mer
  • Et moderne chat-verktøy med flere funksjoner – støtte, salg, markedsføring og alt mulig.

    Les mer

Kontakt oss for å finne ut hvordan vi kan hjelpe din bedrift med å utvikle kundeservice.

Kontakt oss